31 Ağustos 2015 Pazartesi

Hamsovszki Zsuzsanna bemutatkozása

A jelenlegi tudásom szemszögéből visszatekintve az életemre, azt 3 részre tudom osztani


  •  7 éves koromig,
  •  7-43 éves koromig,
  •  43 éves koromtól napjainkig.
Második gyermekként érkeztem egy heves megyei család életébe és éltem az akkori vidéki, 60-as évekbeli átlag gyerek életét.
Majd 7 éves koromban történt egy esemény az életemben, melyet többször átgondolva sem tudtam megfejteni egészen 43 éves koromig.
Az történt velem, ami egy roma férfivel, aki lopni járt egy idős bácsi kertjébe. Az idős bácsi megunta a  dézsmálást, s áramot vezetett a kerítésbe.  A roma férfi pedig meghalt. Én is egy ilyen helyzetbe kerültem, csak ártatlanul, 7 évesen.
Felnőtt emberként, hallva a fenti eseményt, szembesültem vele, hogy ebbe bele is lehetett volna halni. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor én miért nem haltam meg.
De volt még több furcsaság is az üggyel kapcsolatban.Többek között az, hogy a szüleim nem tettek semmit az elkövetővel szemben, sőt erről a dologról nem is esett szó többet a családban. Olyannyira nem, hogy a húgom felnőtt emberként sem hallott róla. Már számomra is a feledés homályába merült ez a dolog.
Második szakaszában az életemben, ami elütött az átlagtól az az volt, hogy egyáltalán nem működött a memóriám, s az idegrendszeremmel is komoly problémák voltak. Ez azért is volt különösen furcsa számomra, mert mind a két testvéremnek kitűnő esze és stramm idegrendszere volt, és könnyedén vették az iskolai tanulmányok okozta kihívásokat. Én ez alatt a 15 év alatt (8 év ált.isk.,4 év gimn.,3 év főisk.) megjártam a poklok poklát. Gyakorlatilag egy nem működő memóriába kellett betáplálnom az iskolai tananyagokat, s mindezt egy beteg idegrendszer mellett. Nem értettem, hogy miért történik ez velem. Elfogadtam a helyzetemet és alkalmazkodtam hozzá. Vasakarattal, végtelenített szorgalommal és kitartással ugyanazt elértem, mint mások. Ez a szituáció megerősítette az önbizalmamat és végtelen alázatra késztetett.
Életem harmadik szakaszában, 43 évesen megismerkedtem a Spirituális Válasz Terápia módszerével s minden tanfolyamot elvégeztem, ami ebben a témában lehetséges volt. Onnantól kezdve egy új időszámítás következett be az életemben.
Az életem gyökeres változásnak indult. Az SVT-s tisztítások következtében a Teremtő Atya felvette velem a kapcsolatot. Lepörgette előttem az életemet, mint egy diafilmet. Megmutatta nekem, hogy hol és mikor, és kik által segítette az életemet, hogy az álmaimat el tudjam érni.
Elmondta, hogy én egy Szíriusz bolygóról származó Fénylény vagyok, és több feladatom is van itt a Föld nevű bolygón, melyeket akkor vállaltam, amikor először ide inkarnálódtam.
Az egyik feladat, amit vállaltam az az volt, hogy SVT-s tisztítással a 144.000 Fénymunkás tudatállapotát olyan rezgésszintre hozom, hogy a Lentos-i korszakban hátrahagyott tudásukhoz újból hozzá tudjanak férni, s ezáltal a tudásszintjüket tovább emelve, elérjük azt a kritikus energiaszintet, rezgésszintet, melynek segítségével átfordítjuk a föld teljes lakosságát és elindítjuk őket is a felébredés útján.
A Teremtő Atya azt is elmesélte, hogy a Föld energetikájában nem csak az a folyamat zajlik, ami a Földet a jelenlegi energetikai állapotából emeli, rezgésszintjét emeli, létezik egy másik energia is a Földön, akinek ez nem áll érdekében. S ez az energia tökéletesen érzékelte azt, amikor én megszülettem, és azt is érzékelte,hogy az Isteni terv szerint milyen kódok vannak belém kódolva, ebből kifolyólag én milyen feladatot fogok elvégezni. Ezért döntött úgy a Teremtő Atya, hogy egy áramütés kapcsán megakadályozza mind az idegi, mind a mentális manipulálhatóságomat. Gyakorlatilag én az áramütés alkalmával ugyanúgy meghaltam, mint az a roma ember.  A testem felett a Teremtő Atya vette át az irányítást.
A tanulási nehézséggel pedig arra a munkára készített fel, ami a 144.000 Fénymunkás tisztításához szükségeltetett. Egyrészt teljes napi munkát jelentett több hónapon keresztül, másrészt az ellenérdekelt erők komoly ellenállásával kellett szembe néznem.
A másik feladat, amit elvállaltam az a léleknevemből is adódik, mert az Arany Szarvas nevet kaptam az Atyától.
Legjelentősebb állatunk a csodaszarvasunk, a hajnali fényt, a fény felé való vezetést, a gyors változást és a megújulást idézi föl. Agancsai a világfát és az éggel való kapcsolatkialakítást jelképezik. A csodaszarvas visszavezeti az embert a régi tanítás ősi bölcsességéhez.
A szarvas a szívcsakra 3. dimenziós megjelenítési formája. Az volt a feladatom, hogy részt vegyek 2013-ban az Alsóőrsön megrendezett Nagy Szalán, ahol a bennem lévő kódok segítségével beteljesítsem a magyar mag nép vállalt feladatát, a Föld szívcsakráját egyesítettük a Föld szeretet rács hálójával. Ennek az energiának nagyon fontos feladata volt a felemelkedésben. Ez volt az első energia, mely átkapcsolódott felsőbb dimenziókba.
A Teremtő Atya arról is gondoskodik, hogy a tönkrement idegrendszerem és memóriám meggyógyuljon. Az utóbbi 4 évben különböző gyógyítókat vezetett az utamba, az ő és a brazíliai gyógyítók segítségével, és különböző táplálkozási instrukciók segítségével a szervezetem egyre egészségesebbé válik.
Az együtt eltöltött több mint 4 év során folyamatos tanítást kaptam a Teremtő Atyától. Mind elméleti, mind gyakorlati oktatást kaptam, s vizsgát is kellett tennem a végén. Ennek eredményeként elkezdhettem az Egotörés módszerét tanítani.



Mobil   : 06 20 420 16 28
Email  : hamsovszkizsuzsanna@gmail.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder